PewnyPrzebieg.pl : Porady :: SALON SAMOCHODOWY W GENEWIE 2016: POWIEW ŚWIEŻOŚCI I ENERGII NA WYSTAWIE CITROËNA

Samochody z gwarantowanymi przebiegamiEkskluzywne oferty niedostępne w innych serwisach!

SALON SAMOCHODOWY W GENEWIE 2016: POWIEW ŚWIEŻOŚCI I ENERGII NA WYSTAWIE CITROËNA

Przy okazji Salonu Samochodowego 2016 w Genewie, Citroën wkracza w kolejny etap rozwoju. Wprowadza nową, całościową strategię działania i przedstawia nowości w zakresie produktów, koncepcji i współpracy partnerskiej. Wspólnym mianownikiem prezentacji marki w Genewie będą energia i świeżość. Równocześnie stawia ona na rozwijanie nowych usług, mających ułatwiać życie użytkownikom. Na pierwszy plan wysuwa się nowa dynamika, której celem jest przekraczanie przyjętych schematów i budowanie nieznanych jeszcze doświadczeń w świecie motoryzacji. Ten nowy kierunek, wyraźnie wskazywany na genewskiej ekspozycji, będzie zaznaczał się coraz mocniej przez cały rok 2016.

NOWE PRODUKTY

Citroën SpaceTourer - światowa premiera i model koncepcyjny

Nowoczesny i pełen charakteru – taki jest nowy kombivan Citroën SpaceTourer. Łącząc przyjazny wizerunek i wszechstronność użytkową, doskonale wpisuje się w nowoczesny styl życia rodziny, grupy przyjaciół, jak i zastosowania zawodowe. Wraz z nim, prezentowany jest barwny, ekspresyjny model koncepcyjny: Citroën SpaceTourer Hyphen. To owoc współpracy Marki z młodym, francuskim zespołem elektro-popowym Hyphen Hyphen. Nazwa „Hyphen” (ang. łącznik) wskazuje potencjał łączenia wszechstronnych możliwości użytkowych tego modelu - spajania cech pojazdu z segmentu vanów i SUV-ów, środowiska wielkomiejskiego z rozległymi krajobrazami prowincji. Model ten – świeży, barwny, pełen temperamentu – niesie ze sobą zapowiedź przygody, podróży, przestrzeni i swobody. W ten sposób przenosi ducha relaksu i dobrego samopoczucia – motyw obecny w podstawowym modelu – o cały poziom wyżej.

Przedstawicieli mediów zapraszamy na nasze stoisko 1 marca o godz. 9:30 na występ muzyczny na żywo towarzyszący konferencji prasowej.

Nowy Citroën E-MÉHARI i związany z nim model koncepcyjny

Citroën E-MÉHARI to nie tylko pełne humoru nawiązanie do dawnego, kultowego modelu Citroëna, to znacznie więcej. E-MÉHARI to czteromiejscowy kabriolet o napędzie całkowicie elektrycznym, utrzymany w nowoczesnym, pogodnym stylu. Obok tego modelu, pokazany zostanie nowy, jedyny w swoim rodzaju model koncepcyjny, powstały ze współpracy partnerskiej Citroëna z francuskim domem mody. Ten błyskotliwy pomysł zaprezentujemy kilka dni przed otwarciem wystawy.

Citroën C4 Cactus: nowe edycje specjalne

Citroën C4 Cactus Rip Curl to nowa propozycja w kontekście nieskrępowanej mobilności. Została stworzona we współpracy z renomowanym producentem sprzętu surfingowego. Model ten, wprowadza system Grip Control dla optymalnej trakcji, oraz szereg elementów stylistycznych, podkreślających jego wyrazisty charakter.
Citroën C4 Cactus „W” prezentowany jest w monochromatycznej kolorystyce opartej na bieli. Stawiając na elegancję, nawiązuje jednocześnie do kultu nowoczesnego życia wielkomiejskiego.

GAMA MODELI: KOMFORTOWE I WYDAJNE

W Genewie Citroën zaprezentuje również gamę swoich niedawno wprowadzonych lub ostatnio zmodernizowanych modeli, których wspólnymi cechami są styl, komfort i użyteczne rozwiązania techniczne. Są wśród nich Citroën C4 Picasso, C1, C4 i Berlingo. Cechą, która łączy i wyróżnia te modele, jest prawdziwa specjalność marki: komfort. Jednorodną, wszechogarniającą wygodę dla dobrego samopoczucia fizycznego i psychicznego, uważamy za kluczowe pojęcie dla nowego rozumienia i doświadczania motoryzacji. Komfort doskonale łączy się z alternatywnym stylem jazdy, któremu sprzyjają wydajne układy napędowe, w tym 3-cylindrowe silniki benzynowe PureTech (ich wersja turbo wyróżniona została tytułem „Silnik Roku 2015”) oraz silniki diesla BlueHDi, których technologia SCR uważana jest za najskuteczniejszy sposób redukcji emisji tlenków azotu i utrzymywania niskich poziomów pozostałych emisji.

SPOKOJNIEJ, CISZEJ , ŁATWIEJ

Marka Citroën - synonim nowoczesności i zaawansowanej techniki - nie ustaje w innowacjach. Dzisiaj oferuje szereg usług uzupełniających nowy styl życia za kierownicą i nowe nawyki, w zakresie dbałości o oszczędność paliwa – po to, by ułatwiać życie swoich klientów. 

We wnętrzach samochodów Citroën

Citroën Connect Nav: nawigacja 3D ostatniej generacji - jest to nowy system, wprowadzony wyłącznie w modelu Citroën SpaceTourer. Obsługiwany komendami głosowymi, obejmuje on usługi łączności i umożliwia kierowcy sterowanie funkcjami nawigacji, telefonu i mediów bez odwracania wzroku od drogi.
Citroën Connect Packs: trzy pakiety (Monitoring Pack, Mapping Pack i Tracking Pack) stanowią uzupełnienie oferty Citroën Connect Box o SOS & Assistance Pack (obejmujące funkcje „Zlokalizowanego Wezwania Awaryjnego” oraz „Zlokalizowanego Wezwania Pomocy”).

Łączność cyfrowa

Citroën Advisor: interaktywny informator online na temat punktów Citroëna, w którym klienci mogą swobodnie wyrażać swoje opinie i relacjonować wrażenia o jakości usług świadczonych przez punkty sprzedaży. Jest to pierwsza inicjatywa tego typu na rynku motoryzacyjnym.
Citroën Carstore: strona internetowa, na której klienci mogą dokonywać natychmiastowych porównań pomiędzy wszystkimi nowymi samochodami dostępnymi w sieci sprzedaży Citroën. Można tu także zarezerwować wybrany model. Dokonuje się tego online, jednym kliknięciem, bez wychodzenia z domu. Jest to pierwszy krok w kierunku e-handlu samochodami.
Genewska ekspozycja Citroëna będzie także źródłem doświadczeń alternatywnych, w których najważniejsze będą spokój i relaks użytkownika. Nie zabraknie przyjaznej przestrzeni, pełnej ciepłej atmosfery: to nowe działy, takie jak „Le Petit Citroën” i „La Maison Citroën”. Zorganizowane będzie także specjalne miejsce przepełnione energią i motywacją do działania, odzwierciedlające zaangażowanie marki w Wyścigowe Mistrzostwa Świata Samochodów Turystycznych (WTCC). W sezonie 2016 Citroën rywalizować będzie bowiem modelem C-Elysée WTCC o trzeci z rzędu tytuł Wyścigowego Mistrza Świata Producentów. Na razie w Genewie przedstawiamy nowe barwy naszych samochodów.

Konferencja prasowa Citroëna odbędzie się we wtorek 1 marca 2016r., o godz. 9:30 na stoisku Citroëna w Hali nr 6.

Po konferencji, o godz. 10:00, uczestnicy będą mieli okazję przeprowadzić wywiady z rzecznikami marki. Do ich dyspozycji będą następujące osoby:

– Linda Jackson - Dyrektor Zarządzający marki Citroën,
– Xavier Peugeot - Dyrektor ds. Planowania Produktów marki Citroën,
– Alexandre Malval - Dyrektor działu Designu marki Citroën,
– Arnaud Belloni - Szef Marketingu i Komunikacji marki Citroën,
– kierowcy Citroën Racing: José Maria LOPEZ i Yvan MULLER.

Prosimy o kontakt przed otwarciem Salonu, w celu uzgodnienia optymalnego programu wywiadów, których przeprowadzeniem są Państwo zainteresowani.

NOWE PRODUKTY

Premiera światowa: Citroën SpaceTourer!

„ŻYCIE BEZ OGRANICZEŃ”: SpaceTourer – niezastąpiony towarzysz w intensywnym życiu bez granic.
Citroën, prekursor w segmentach minivanów i kombivanów, posiada imponujące doświadczenie w projektowaniu pojazdów przestronnych i zarazem wszechstronnych, w których przyjemnie spędza się czas. Modelem SpaceTourer Citroën uzupełnia swoją ofertę i daje pokaz umiejętności Marki, w zakresie budowy kompletnej gamy modeli w segmencie vanów. Optymistyczny, praktyczny i pogodny w swym codziennym usposobieniu SpaceTourer ułatwia życie i otwiera przed użytkownikami nowe możliwości. Stanowi propozycję adresowaną do świata będącego w ciągłym ruchu. Skierowaną do ludzi, których sposób życia i wykonywania codziennych zajęć szybko się zmienia, którzy wspólnie mieszkają i przemieszczają się razem.
CITROËN SpaceTourer to samochód nowoczesny i pełen charakteru. Dostępny jest w trzech wersjach, dzięki czemu łączy w sobie różne zalety i prezentuje szeroką gamę możliwości konfiguracji i użytkowania. Spełnia potrzeby zarówno współczesnych rodzin, grup przyjaciół, jak i wymagających profesjonalistów. Ten nowy van czyni to w duchu nowoczesnej śmiałości, bezkompromisowo łącząc komfort, praktyczność i estetykę. Pokrótce: jest wprost stworzony do życia w drodze. Dzięki nowej platformie, SpaceTourer zapewnia świetną dynamikę i imponującą wydajność. Pod względem oszczędności paliwa jest najlepszy w swojej klasie. Rozwiązania techniczne w jego kabinie kładą szczególny nacisk na bezpieczeństwo i łatwość codziennej eksploatacji.
Citroën SpaceTourer to:
– Styl oparty na płynnych liniach, które zapewniają przyjazny i pogodny wygląd. Jest on jednocześnie energiczny i uspokajający. Akcentujący dużą wysokość nadwozia przód, daje poczucie panowania nad drogą i nadaje Citroënowi SpaceTourer wyrazisty charakter, oddający jego osobowość.
– Zagospodarowanie wnętrza podporządkowane ergonomii, praktyczności i możliwości dostosowania do wszystkich sposobów użytkowania. Oparte na modułowej platformie podłogowej EMP2 podwozie, zapewnia więcej miejsca we wnętrzu, większą pojemność bagażnika i poręczność jego wykorzystania. SpaceTourer dostępny jest do wyboru w trzech długościach nadwozia, z których nowa na rynku wersja - o długości 4,6 m, może pomieścić do dziewięciu osób*. Model ten jest idealnym towarzyszem na co dzień, zarówno w mieście, jak i poza nim. Wysokość 1,9 m sprawia, że samochód z łatwością mieści się na parkingach piętrowych. Jednocześnie jest on bardzo funkcjonalny, dzięki odsuwanym automatycznie drzwiom bocznym, otwieranej tylnej szybie i licznym schowkom.
– Komfort w służbie dobrego samopoczucia ciała i ducha. SpaceTourer posiada przestronne wnętrze, podwyższoną pozycję za kierownicą, fotele przesuwane i odwracane, w zależności od sposobu wykorzystania wnętrza, oraz szklany dach. Wygodę dodatkowo zwiększa staranne wytłumienie kabiny, gwarantujące doskonały poziom komfortu podróży.
– Technologie ułatwiające życie, w tym wyświetlacz w polu widzenia kierowcy (HUD) oraz nawigacja 3D, połączona z systemem Citroën Connect Nav, a ponadto technologie w zakresie bezpieczeństwa: Coffee Break Alert – system dbający o zrobienie przerwy po dwóch godzinach ciągłej jazdy, Alarm Spadku Koncentracji Kierowcy, wykrywający rozproszenie i nieuwagę kierowcy, oraz Alarm Ryzyka Kolizji. Dzięki wszystkim zastosowanym technologiom bezpieczeństwa SpaceTourer otrzymał maksymalny wynik pięciu gwiazdek w testach EuroNCAP.
– Silnik Diesla najnowszej generacji z rodziny BlueHDi osiąga moc do 180 KM i moment obrotowy 400 Nm, zapewniając jednocześnie najniższe zużycie paliwa i emisję CO2 w całym segmencie (BlueHDi 115 S&S ze skrzynią 6-biegową: 5,1 l/100 km, emisja CO2: 133 g/km) oraz ekonomiczne koszty eksploatacji.

Model koncepcyjny: Citroën SpaceTourer HYPHEN!

Przy okazji premiery, Citroënowi SpaceTourer towarzyszyć będzie jego wersja koncepcyjna. Ten jedyny w swoim rodzaju model, o świeżym, barwnym i ekspresyjnym wizerunku, odsłonięty zostanie na ekspozycji Citroëna 1 marca o godz. 9:30, w obecności zespołu elektro-popowego Hyphen Hyphen. Czwórka młodych, pełnych temperamentu ludzi z Nicei, nominowana w roku 2016 do nagrody Victoires de la Musique, już wkrótce może zyskać status gwiazd sceny elektro-pop.
Arnaud Belloni, szef Marketingu i Komunikacji marki Citroën, komentuje: „Citroën zawsze stawiał na innowację, wyprzedzał swoje czasy i odkrywał nowe talenty. Nawiązanie współpracy z zespołem Hyphen Hyphen wydało się dla nas czymś oczywistym. To wyrazisty, zdecydowanie wyróżniający się zespół, posiadający oryginalny wizerunek muzyczny i styl wizualny. Pełen pasji i ekscentryczny. Współpracę tę traktujemy również jako sposób powiązania naszych wartości – optymizmu, wspólnego przeżywania i kreatywności”.
Citroën SpaceTourer Hyphen Concept to:
– Styl promieniujący energią, a jednocześnie wyrażający odporność i troskliwą ochronę wnętrza. Jaskrawy, surowy wygląd wyraża wolność i zarazem prostą funkcjonalność. Citroën SpaceTourer Hyphen sięga po kanony stylistyczne SUV-ów, kultywując swój własny styl: poszerzone błotniki, osłony nadkoli i progów oraz dolnej części nadwozia, inspirowane przez model koncepcyjny Citroën Aircross. Wszystkie płaszczyzny pokryte matowym kolorem Moondust Dark efektownie kontrastują z detalami ciemnopomarańczowej barwy. SpaceTourer Hyphen ma wyższy prześwit niż produkcyjna wersja i wyposażony jest w 19-calowe aluminiowe felgi w kolorze Matt Black Diamond. Lakier karoserii, delikatnie mieniący się świeżą zielenią, podkreśla prawdziwy charakter pojazdu. W zestawieniu z wykończeniem dachu błyszczącą czernią oraz kalkomanią w siatkę sześcioboków w tylnej części nadwozia, jeszcze mocniej przyciąga uwagę.
– Orzeźwiające wnętrze, które zapewnia wszystkim pasażerom komfort i przyjazny klimat. W kabinie Citroëna SpaceTourer Hyphen podróżnych otacza atmosfera relaksu i świat kolorów. Przestrzeń wnętrza porządkują wyraziste motywy graficzne: poziome linie dachu, paneli drzwiowych, siedzeń, aż po konsolę środkową. Każdy element został potraktowany indywidualnie, dzięki czemu użytkownik poczuje, że naprawdę zadbano o jego potrzeby. Dolne partie siedzeń wyłożone są wysokiej jakości jasnozieloną skórą nappa z jaskrawymi, czerwono-pomarańczowymi szwami. Ich górne części pokrywa tkanina w odcieniu innym na każdym z foteli. Tablica rozdzielcza pokryta jest specjalną tkaniną dopasowaną kolorystycznie i graficznie do siedzeń. Szeroki, szklany dach zapewnia dopływ naturalnego światła i doskonale doświetla całe wnętrze.
– Zwiększona mobilność – zaproszenie do podróży w atmosferze absolutnego komfortu. Citroën SpaceTourer Hyphen, wyposażony w silnik Diesla BlueHDi 150 S&S i manualną 6-biegową skrzynię, posiada również odłączalny napęd na cztery koła, opracowany wspólnie z firmą Automobiles Dangel. Napęd ten otwiera przed autem świat jazdy terenowej i potwierdza jego możliwości docierania nawet w najtrudniej dostępne miejsca.

Citroën E-MÉHARI

„WOLNY ELEKTRON”: „wolny duch” na rynku motoryzacyjnym.
Citroën E-Méhari, to samochód związany z historią Marki, i jednocześnie z przekonaniem zwrócony ku przyszłości. Stanowi on żartobliwe spojrzenie na swego poprzednika - kultowy model Méhari z roku 1968. To czteromiejscowy kabriolet o pogodnym charakterze, z napędem w 100 proc. elektrycznym, utrzymany w nowoczesnym stylu wyrażającym radość i poczucie humoru. Citroën wchodzi wraz z nim w nowy etap współpracy z Grupą Bolloré, i w ten sposób znowu realizuje swój cel – oferuje samochód nieszablonowy, wyróżniający się, pełny świeżości i optymizmu.
Wyzwolony, bez kompleksów, niezależny aż po zuchwałość – przy opisie nowego modelu marki CITROËN nasuwa się wiele przymiotników. E-MÉHARI to samochód pełen barw, wyrazisty aż po ekstrawertyzm, całkowicie w duchu CITROËNA. To pojazd epoki informacji, ale spoza głównego nurtu. Samochód, który z łatwością uwiedzie osoby pragnące wyróżniać się z tła, pełne optymizmu, dostrzegające modę i trendy, a zarazem wrażliwe na kwestie środowiska naturalnego.

Citroën E-Méhari to:
– Niepowtarzalna osobowość: z przodu przyjazny, charakterystyczny design, czerpiący z motywów stylistycznych, typowych dla współczesnego stylu Citroëna. A do tego wiele możliwości personalizacji, m.in. cztery kolory nadwozia (niebieski, pomarańczowy, żółty i beżowy), dwa kolory dachu i dwa kolory siedzeń.
– Zabawny wygląd połączony z praktycznością: Citroën E-Méhari przejmuje od swego pierwowzoru, oryginalnego Méhari, ducha poszukiwacza przygód. Jednocześnie zwraca uwagę swoją praktycznością. Ma długość tylko 3,81 m. Posiada składany i zdejmowany miękki dach, podwozie o podwyższonym prześwicie i karoserię wykonaną z tworzywa sztucznego termoutwardzalnego, odpornego na korozję oraz na drobne uderzenia i zarysowania. Samochód można w całości myć, po prostu spłukując nadwozie i wnętrze strumieniem wody.
– Poczucie wolności poruszania się, wynikające z zastosowania w 100 proc. elektrycznego napędu. Baterie LMP® (litowo-metalowo-polimerowe), będące produktem francuskiej myśli technologicznej Grupy Bolloré, są bezpiecznie ukryte i niewrażliwe na zmienne warunki pogodowe. Umożliwiają one jazdę z prędkością maksymalną 110 km/h i uzyskanie w trybie jazdy miejskiej zasięgu do 200 km. Baterie można całkowicie naładować w czasie 8 godzin, prądem o natężeniu 16A z instalacji specjalnych, lub w czasie 13 godzin, z gniazdek domowych dostarczających prądu o natężeniu 10A.

Koncept Citroën E-MÉHARI

Podczas Salonu Samochodowego w Genewie, wraz z Citroënem E-Méhari, przedstawiony zostanie całkowicie nowy model koncepcyjny, stworzony we współpracy z renomowanym francuskim domem mody. Reinterpretacja modelu E-Méhari będzie ozdobą naszego stoiska i zarazem symbolem połączenia dwóch kultowych marek, stworzonych przez dwóch niezależnie myślących wizjonerów. Na nieoficjalną, przedpremierową odsłonę zapraszamy na ekspozycję Citroëna (Hala nr. 6) 1 marca o godz. 9:30.

Citroën C4 Cactus: nowe odsłony stylowego crossovera

Podobnie jak kultowe modele z przeszłości, Citroën C4 Cactus jest natychmiast rozpoznawalny i zapadający w pamięć. W świecie pełnym z pozoru ustalonych reguł, Citroën C4 Cactus dał początek nowemu trendowi w motoryzacji, w którym liczy się niepowtarzalny styl, łączący estetykę z praktycznością. To całkowicie nowe połączenie przyniosło temu modelowi 35 nagród, w tym prestiżową „World Car Design of the Year 2015”. Citroën C4 Cactus, wszechstronny crossover z silnym posmakiem indywidualności, pojawia się w dwóch nowych, innowacyjnych odsłonach, które poszerzają gamę tego modelu. Nowości te przemówią do różnych gustów i pragnień.

Wspólny mianownik: komfort

Od niemal 100 lat czynnikiem, który wyróżnia Citroëna na tle reszty motoryzacyjnego świata, jest wyspecjalizowanie się marki w dziedzinie komfortu. Wygoda, zawsze traktowana przez Citroëna priorytetowo, stanowi wspólny mianownik obecnej gamy modelowej tej marki oraz wszystkich jej przyszłych modeli. Równie silny nacisk Citroën kładzie na jakość projektu. W tym podejściu najważniejszym celem pozostaje niezmiennie zapewnienie całościowego komfortu oraz dobrego samopoczucia ciała i ducha. Dzięki tym atutom nasze samochody mogą spełnić nowe oczekiwania i dostarczyć całkowicie nieznanych doznań motoryzacyjnych.
Komfort Citroëna przejawia się na wszystkich poziomach. Obecny jest w wyglądzie, w przestronnych wnętrzach, w przemyślanej konstrukcji modułowej (której przykładami są modele C3 Picasso i C4 Picasso), w obecności wielu pomysłowych schowków, a także w siedzeniach wyściełanych miękkimi i ciepłymi materiałami, które już samym wyglądem zapowiadają wygodną podróż. W doskonałym i przyjaznym oświetleniu wnętrza i w przejrzystych, intuicyjnych w obsłudze cyfrowych interfejsach. Ekran dotykowy o przekątnej 7 cali, stanowi zintegrowany punkt dostępu do wszystkich funkcji (obecnie dostępny w modelach C3, C3 Picasso i C5). O poziomie komfortu wnętrz samochodów Citroën decyduje także ich starannie przygotowana atmosfera, np. doskonałe wyciszenie i zróżnicowane oświetlenie.

Wydajne silniki

Gama modeli Citroëna wyróżnia się również zastosowaniem najnowocześniejszych silników i skrzyń biegów. Dzięki takim jednostkom napędowym, jak wysokoprężne BlueHDi i benzynowe PureTech, Citroën w każdym segmencie oferuje wydajne modele, spełniając potrzeby każdego nabywcy w sposób przyjazny dla środowiska.
– Silniki benzynowe: 3-cylindrowe jednostki PureTech, dynamiczne i doceniane za przyjemność użycia oraz niskie zużycie paliwa i poziomy emisji. Wśród nich jest silnik 3-cylindrowy turbo, nagrodzony tytułem Silnika Roku 2015.
– Silniki wysokoprężne: technologia BlueHDi. Podobnie jak w wypadku filtrów cząstek stałych, koncern PSA wyprzedza innych producentów. Nasz system oczyszczania spalin BlueHDi, źródło 100 patentów, złożony z filtra selektywnej Redukcji Katalitycznej (SCR), umieszczonego powyżej filtra cząstek stałych, umożliwia usunięcie do 90 proc. tlenków azotu (NOx), emitowanych przez silniki Diesla. Obecnie system ten uznawany jest zarówno przez specjalistów, jak i przez obserwatorów, za najskuteczniejsze rozwiązanie techniczne w zakresie eliminacji tlenków azotu.
Ponadto w ofercie Citroëna znalazła się nowa skrzynia biegów EAT6, charakteryzująca się przyjemną obsługą i zdolnością obniżania zużycia paliwa. W połączeniu z systemem Stop&Start, skrzynia biegów EAT6 umożliwia osiągnięcie przez nowego Citroëna C4 PureTech 130 S&S EAT6 zużycia paliwa w cyklu łącznym na poziomie 4,8 l/100 km, przy emisji CO2 wynoszącej 110 g/km (w zależności od kraju). Ta sama skrzynia dostępna jest również w modelach Citroën C4 Picasso, Grand C4 Picasso, C5 i C5 Tourer.

Zródło: html://www.citroen.pl

Audi A3

Rok produkcji:

2007

Przebieg:

138000

Silnik:

TDI

Moc silnika:

(140 KM / 103 kW)

Cena:

27 400 PLN

Więcej

Dlaczego warto?

  • FAKTYCZNE PRZEBIEGI
  • GWARANCJA POCHODZENIA
  • BEZPIECZEŃSTWO TRANSAKCJI
  • FACHOWOŚĆ OBSŁUGI
  • BRAK UKRYTYCH WAD
  • SPRAWDZONA HISTORIA POJAZDU

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij